-
Garantijos ir grąžinimas
namu-interjeras.lt (UAB „ Refiksas“) – įmonė užsiimanti mažmenine prekyba.
Mūsų tikslas vienas – Mes branginame kiekvieną savo klientą, stengdamiesi dirbti taip, kad jis sugrįžtų dar daug kartų. Norėdami gauti išsamę informacija apie originalios pakuotės būklę, parašykite mums refikasa@gmail.com arba paskambinkite telefonu +370 67866703 .
Jei netiko prekės forma, spalva, modelis, komplektiškumas ar dydis, iškart susisiekite su mumis raštu el. refiksas@gmail.com nurodydami šią informaciją:
1. Užsakymo numerį
2. Prekės pavadinimą;
3. Grąžinimo priežastį: siuntimo metu apgadinta prekė ar pakuotė, gauta prekė neatitinka užsakymo ar kita (būtina nurodyti);
4. Kontaktinę informaciją.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su internetine parduotuve namu-interjeras, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto pristatymo dienos. (Taikoma tik perkant internetu,vadovaujamasi LR įstatymu http://www.infolex.lt/ta/12755:str6.228-10#)
Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjo buvo gauta, taip pat ji nebuvo naudojama. Jei prekė buvo pirkėjui atsiųsta nesurinkta, prekė turi būti gražinta taip pat nesurinkta, pakuotėje kurioje gavo pirkėjas.
PASTABA. Grąžinimo atveju pristatymo išlaidų negrąžiname. Jei už pristatymą klientas mokėjo 0.00 EUR, darant pinigų grąžinimą mes pasiliekame teisę nedamokėti (už kurjerių paslaugas) pristatymo išlaidų (mūsų išlaidos kurjeriams)
Jei ne dėl Pirkėjo kaltės prekė buvo gauta neveikianti – pirkėjas turi pranešti apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, gedimą ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto pristatymo dienos. Tokiu atveju, mes įsipareigojame grąžinti pinigus arba pakeisti neveikiančią prekę veikiančia. Jei patikrinus prekę paaiškėtų, kad ji buvo mechaniškai sugadinta Pirkėjo, prekės išlaidos nebus grąžinamos.Negrąžinamos prekės
Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/asr
Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr
Pinigų grąžinimo atveju: pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą (jei mokėjimas buvo darytas internetu ar (COD – grynieji pinigai kurjeriui).